2 dagen voor vertrek

21 april 2019 - Zwolle, Nederland

Het is eerste Paasdag. Vreselijke aanslagen in Sri Lanka in Colombo en Negombo waar wij februari j.l. waren. Laat onze gedachten naar de families van de slachtoffers uit gaan. Hier en overal gaat alles door. Ik ben bezig met spullen in te pakken die ik meeneem op reis. Het is 15 uur en stop er voor vandaag mee. Emma was zo lief om deze site voor mij aan te maken. Dit is een kleine oefening hoe het zal gaan als ik hier gebruik van ga maken. Ik schiet onderweg een plaatje van waar ik ben en schrijf een klein berichtje. Wie wil kan volgen waar ik ben en wat ik doe. Je mag ook vragen stellen. Kortom alles is mogelijk. Groet

1. Daniel:
    21 april 2019
    Leuk om zo op de hoogte te blijven pa!
    Je fiets staat er al mooi klaar voor!
    Liefs
  2. Carla Janssen en Gerard Roerink:
    22 april 2019
    Fantastisch Chris, hij doet ‘t. Nogmaals zóveel plezier, kracht, moed en veiligheid toegewenst van Carla en Gerard💚🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️
  3. Sylvia:
    22 april 2019
    👍👍👍ik ga je volgen. Heel veel mooie contacten, overdenkingen , natuurschoon , cultuur en wat je verder nog allemaal tegen zal komen, gewenst🙋‍♀️
  4. Peter Post:
    22 april 2019
    Hey ouwe pelgrim: buen camino gewenst. Enne... zing vecht huil bid lach fiets en bewonder🕯👍🙏
  5. Mag Van der linden:
    22 april 2019
    Hoi Chris, je blogsite gevonden en bekeken. Je grote tocht gaat eerst via familieadressen. Dat is n mooie uittocht. Op weg naar Spanje. Wat een avontuur begin je. En moedig dit zelf te gaan doen. Wij wensen je een veilige en mooie route en mooie innerlijke reis.
    Marieke en Tim