Dag 11

3 mei 2019 - Châlons-en-Champagne, Frankrijk

Laat naar bed en toch weer op tijd wakker en uit bed. De natte kleren, die ik nog voor het slapen gaan uitgewassen en uigewrongen opgehangen heb, in de droger gedaan. Thee gezet en wat zaken geregeld, zoals betalingen van mijn werk. Een beetje op internet gekeken of ik iets voor de komende dagen kon vinden om te verblijven, want de voorspellingen liegen er niet om?? (Nu schijnt de zon zelfs een beetje?) Het heeft ook te maken met het gebied waar ik zo terecht kom: alleen maar akkers en een paar huizen, weinig mogelijkheid om je toevlucht te zoeken. Ik had liever in het pelgrimagehuis gezeten in L ‘Epine, maar ja. De komende dagen verplaats ik me niet. Geen of weinig nieuws te melden? Je ziet het vanzelf. Lieve groet voor allen.

1. Peter Post:
    3 mei 2019
    Hey Chris staan achterin je boekje ook niet een aantal mogelijkheden als campings rb&b en herbergen voor pelgrims. Daar heb ik meestal uit geput. Ook niet altijd met succes maar toch. Meestal werd ik op het adres verder geholpen. Succes kerel and keep the faith of bon courage.