Dag 12

4 mei 2019 - Châlons-en-Champagne, Frankrijk

Ben lekker op bed blijven liggen toen ik hoorde en zag dat het regende. Gisteravond een wandeling naar de stad ondernomen. Een paar foto’s gemaakt en langs het kanaal terug gelopen. Daar lag nog een binnenvaartschip ‘spits’ genoemd, terwijl het vaartuig van voren stomp is. Voor donker weer thuis. Ook vandaag me prima vermaakt. Nog wat zaken geregeld, zoals een bestand met adressen van onderdak van santiago.nl gedownload. Wat contact met Lourina (vanavond zijn Maurits, Darinka en Tim bij Lourina en Emma - veel plezier samen vanuit Chalons gewenst). Veel gelezen. Naar de stad op de fiets en om nog de rivier La Marne te bekijken en gelijk boodschappen halen. Zojuist overnachting vastgelegd voor maandagavond. Ik zit er weer helemaal klaar voor. Lieve groet aan allen en een fijne zondag

1. Mag Van der linden:
    4 mei 2019
    Hoi Chris, zo te lezen en te horen heb je even pauze om uit te rusten en weer op te laden. Goede reis verder.
    Gr Tim en Marieke
  2. Carla en Gerard:
    4 mei 2019
    He Chris groot gelijk even zo’n rustdag👍Hier in Zwolle ook bij tijd en wijlen nat. Stond vanochtend pp de tennisbaan en we werden overvallen door hevige hagelbuien. Zwolle morgen mega druk bij jou beter zo lijkt ons. Goede reis verder👍😘
  3. Tatjana:
    4 mei 2019
    Goede nacht straks en sterkte met fietsen.
    Vandaag rare dag.
    Nationale herdenking, maar ook voor mij.
    Zo dubbel, Ma niet meer, schoonzus jarig en zus en man 25 jaar jubileum van zaak.
    Was met Dragan op uitstrooiplek.(klinkt raar)
    Maar goed.
    Fijne zondag!
  4. Joke en Henk:
    Beste Chris,
    We volgen jouw avontuur op de voet en dat valt niet mee.... Wat een onderneming! Nog veel plezier, succes, moed en sterkte op je reis.
    Groetjes
  5. Emiel van Veen:
    5 mei 2019
    Mooi om je verhalen te lezen! Een goede reis verder en geniet ervan.
  6. Grietje en Hans:
    5 mei 2019
    Lieve Chris ik vind het een hele prestatie van jouw. Hoe is het met je billetjes ? Lieve groetjes van ons.