Dag 21

13 mei 2019 - La Châtre, Frankrijk

Wat een kou vannacht! Ik kreeg m’n voeten niet meer warm. Niks gedaan in ‘n tent als het nog zo koud. Het was mijn ‘enige’ optie gisteravond. Dus vanmorgen vroeg opgestaan en vertrokken. Emilio wil lang slapen, minstens 8 uur. Hij ging om 22:30 uur naar bed. Reken maar uit. De zon was er vroeg bij. De eerste 50 km ging goed. De weg St Armand-Montrond was vlak en de wind in de rug, wat echt scheelt. Ik wilde een keer ‘plat de jours’ en schatte in dat ik 11:45 uur dat hier in St Armand moest doen. Verderop zou ik voor 15:00 niet veel tegenkomen. Was goed te doen. Gelijk een goede bodem om de rest van de weg naar La Chartre af te leggen. Vanmorgen 2 wandelaars gezien, waarvan 1 nederlander, slecht ter been. Even kort gesproken. In de brasserie zaten ook nog 2 wandelaars routes uit te stippelen. Prachtig allemaal. Na het eten aan de overkant een paar boodschappen gehaald voor onderweg. En weer trappen. Tweede was veel heuvelachtiger en had ik meer moeite om vooruit te komen. Landschap bossen, velden, wegen en op en neer. Ik was net 18:00 uur bij de Presbytere van de pelgrimage. Vandaag 115 km, totaal 1175

1. Alex:
    13 mei 2019
    Wauw, jij fietst meer als ik wil op een dag.... Knap hoor....
  2. Carla en Gerard:
    He Chris dat gaat goed daar met jou zo te lezen. Wat een afstand heb je al afgelegd. Knap werk👍. Maar natuurlijk niet fijn die koude voeten. Hier wordt het weer wat beter. Hoop voor jou ook👍Succes met de volgende rit.🚴‍♀️🥇van ons heb je de medaille al binnen😘
  3. Marinus Hartman:
    13 mei 2019
    Hoi Chris, hoe zuiderlijker je gaat hoe mooier het weer wordt. De komende dagen ziet het er goed uit het weer, beter dan al die regen toen je vertrok. Succes met de reis kerel. Groet Marinus en Janita.