Dag 30

22 mei 2019 - Soest, Nederland

Hallo, gisteren een leuk pelgrimshuis en de mogelijkheid te kamperen. Ik heb mijn tentje weer opgezet, was nat. Kon lekker en gebruik maken van keuken ed. Wat nieuwe mensen gesproken en om 20:30 uur taaide iedereen af en ging naar bed? Ik heb nig een rondje gelopen en ben 22:15 uur ook naar bed geggaan. Iets minder goed geslapen als de nacht er voor. 6:15 uur opgestaan, ontbeten en alles inpakken. Ik was hel wat van, maar ik was niet vooruit te branden. De accu is leeg, pap in de beben, een pijnlijk zitvlak (zadel toch te hard). Ik las dat in dit zwavrlhiuden heetwatetbronnen zijn en dacht bij mijzelf. Take a break en ga naar een paar uur naar de thermen. Ik zet de tent op, ruim mijn boeltje aan de kant en ga om 15:30 uur ri thermen lopen. Als je me zoekt ben daar. Lieve groet. ✋️        Dus 35 km, totaal 1705

1. Grietje en Hans:
    22 mei 2019
    Lieve Chris dit is toch toppie wat jij doet, het zal niet altijd meevallen. Maar ik heb bewondering voor jouw, wij hopen dat je deze fietstocht tot een goed einde brengt. Sterkte op de volgende dagen. Liefs van ons.
  2. Tatjana:
    22 mei 2019
    Hoe ver is het nog tot daar? Natte tent ? Lijkt mij ook niks. Maar ja , je kon ergens, hopelijk was de Spa de Spa! Succes verder👍😊
  3. Ien Westerink:
    22 mei 2019
    Ha die Chris, gezellig jou dagelijkse belevenissen. Hoelang mag je van Lourina weg blijven? Nog een weekje flink doortrappen 🚴🏿‍♂️😉wij zijn net in Schotland gearriveerd. Met zon en prachtige wolken. Bon Camino😘
  4. Wim Duiveman:
    23 mei 2019
    Lekker met je kontje in een spa badje😃