Dag 4 venlo - Maastricht

26 april 2019 - Maastricht, Nederland

Ik ben op tijd vertrokken bij Annegert. Ik was nog maar 1,5 km onderweg en toen belde Annegert mij al: ik had mijn fietshelm laten liggen. Fijn dat hij zo snel reageerde! Top man. Zonder helm wil je niet weg. Ik vervolgde mijn weg. Ik had geen haast, omdat er geen planning was. Maar toch. Tussen 2 en 3 uur hoorde ik dat er op mij gewacht werd. Ik moest nog 25 km. Ik was er om 16:00 uur dat kwam onder andere dat je vanaf vliegveld beek een lange afdaling naar de stad hebt. Op het laatst moest ik nog even zoeken. Al gauw gingen naar Valkenswaard. Afstand 75 km

1. Ina van der laan:
    28 april 2019
    Chris, wat een onderneming. Je gaat veel meemaken en tegen komen. Leuk om je te kunnen volgen.
    Wens je veel plezier. zo te zien heb je al mooie plaatsen gezien. knap dat je dit nog kan doen en geniet daar enorm van. denk goed om jezelf. veel plezier met hopelijk goeie weersomstandigheden.
  2. Toine Martens:
    28 april 2019
    Dag Chris, ik ben een weekje op vakantie geweest en heb vandaag pas jouw mail gezien en vervolgens doorgestuurd naar de leden van de fietsgroep Vessem. Je hebt vandaag een rustdag gepakt lees ik. Heel verstandig. Het weer wordt beter en de wind gaat naar het N/NW. Zal een stuk prettiger fietsen. Geniet ervan en veel succes.