Dag 43

4 juni 2019 - Belorado, Spanje

Gisteren waren er wat tikfoutje in mijn verhaal geslopen. Gelukkig heb ik een vrouw die mij daar liefdevol attent op maakt. Ik probeer dan de tekst leesbaarder te maken. Een tikfoutje zit er zo in met die kleine toetsjes. Ik sla zo nu en dan een woordje over, omdat ik nu eenmaal sneller denk dan tik. Verder valt er over gisteren niet veel te vertellen. De buren kwamen terug van het restaurant en gingen naar bed. Ik ging ook naar binnen om 22:15 uur omdat donkerder werd en niet opgegeten wilde worden door de muggen. Maar moe was ik nog niet. Ik heb toen ik wifi had een film gedownload en dacht een stukje te kijken, maar de film was best goed dat ik hem afgekeken heb. Met spionage enzo. Maar vandaag 6:30 uur uit de tent en om 7:30 uur vertrokken. Onderweg eet ik meestal wat. Sinds een paar dagen ook 1bruistablet met magnesium en aanvullende vitamines. De tocht begon met een klim langs groene graslanden, heuvelachtig en al gauw was ik in Sto Domingo de la Calzada. Daar even beleg voor brood gehaald en ontbeten. Ik was bijna klaar en toen kwamen de buren al voorbij op de e-bike. Dat heeft zo zijn voordelen. Nog even gegroet en even later ging ik weer verder. Ik wilde langs het toeristenbureau voor eenstempel en toen kwam Hans langs, hij dacht in mij een ander te zien/kennen. Samen even koffie gedronken en Hans was met een vriend vertrokken, maar ieder had zijn eigen tempo. Je begrijpt het al: Hans fietste alleen en zijn vriend ook. Hij fietst 20 km/uur. Na een kopje ben ik weer verder gegaan. Ik wilde niet te laat in Belorado aankomen. Ik was onderweg nog een keer gestopt om nog iets te eten en te drinken en om Hans voorbij te laten gaan. Ik voelde me opgejaagd! Toen Hans voorbij was, probleem opgelost. Ik ging weer verder, maar toen was er opeens zoveel tegenwind. Het kostte veel tijd om in Belorado te komen. Ik heb wel om mij heen gekeken, maar geen foto’s genomen. Hier aangekomen stond er een hele rij wandelaars en fietsers voor de deur. Ik had niet gereserveerd maar kon gelukkig nog een slaapplaats krijgen. Morgen naar Burgos. Vandaag 45 km, totaal 2280 km

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carla en Gerard:
    4 juni 2019
    He Chris prachtige foto’s ! De afstand lijkt ons erg veel maar goed jij hebt dat vast onder controle👍 Lieve groet
  2. Peter Post:
    4 juni 2019
    Hey pilgrim het gaat goed man. Burgoss is stad met mooie kathedraal en ne grote herberg. Ik sliep 5 hoog. Het pelgrimskroegje tegenover was heel gemoedelijk. De mooiste etappes are yet to come. Buen camino amigo🙏🌞🕯🚵‍♀️
  3. Wim Duiveman:
    5 juni 2019