Dag 58

20 juni 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Vandaag rustig opgestaan, ontbeten en alles ingepakt. Ik kon zelfs een bus eerder opstappen en was al om 10 uur in Santiago. Het hotel opgezocht en ingekwartierd. De was gedaan en gesorteerd wat ik de komende dagen nodig heb en wat niet, zodat ik zo snel mogelijk de fiets kan inleveren. Toen was het tijd om naar de bushalte te gaan om Lourina af te halen. Wat een weerzien. De vonken vlogen weer over en weer. We hebben de reiskoffer weggebracht en zijn de stad ingegaan. Tot zover zijn jullie deelgenoot geweest van deze tocht. Dit was het laatste bericht (denk ik). Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle aandacht steeds mijn verhalen te lezen, de leuke en grappige reacties, de bemoedigingen, de tips en de opmerkingen over mijn prestatie (die wel mee vallen, vind ik). Ik heb met veel plezier deze tocht en verslagen gemaakt. Volgers bedankt. Tot de volgende Camino.

1. Peter Post:
    20 juni 2019
    Finally together 🥰😇 geniet ervan well done amigos
  2. Carla Janssen en Gerard Roerink:
    20 juni 2019
    Lieve liefste man💕🙋🏻‍♂️Hoe mooi is jouw liefdesverhaal. Ontroerend op zich.
    💋💚🙋🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️ Man we
    willen jou zien in Zwolle. Zullen we een keertje afspreken, met Lourina en zo? Nog een fijne tijd in Spanje💕🌺💋🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️
  3. Carla Janssen en Gerard Roerink:
    20 juni 2019
    Bemoedigende en ontroerende ontmoeting dunkt mij zo. Mooier kan niet. Liefde en vriendschap is ook geluk
    hebben toch?
  4. Sylvia:
    Geniet van elkaar!
  5. Tatjana:
    Mooi!🌸👍
  6. Carla en Gerard:
    21 juni 2019
    Wat een prachtige ontmoeting moet dat zijn geweest👍. Dank voor het delen van al jou mooie verhalen het was net of we soms een stukje mee fietsten. Fijne tijd nog samen daar en we zien elkaar zeker weer in Nederland👍😘
  7. Hanneke Buurman:
    21 juni 2019
    Fijn Chris dat jullie weer samen zijn. Geniet van jullie vakantie daar! Je kunt tevreden zijn over je tocht! Dank dat wij deelgenoot mochten zijn en tot weerziens aan de Veerallee! 😎
  8. Wim Duiveman:
    21 juni 2019
    Ik heb de verhalen in boekvorm gemaakt, komt over een paar weken uit. Want dat jij zoiets groots hebt volbracht hebt!? Terwijl je al liep te piepen in mn badkamer toen je geen passend schroefje bij je had bv😂😂 #respecthoor. Hoop je snel weer s te zien😚
  9. Christa Oude Vrielink:
    25 juni 2019