Dag 4 van Venlo naar Maastricht

25 april 2019 - Maastricht, Nederland

Vanmorgen vroeg wakker en opgestaan. Met Linette ontbeten en om 8 uur vertrokken. Onderweg verschillende asperge-verkooppunten gespot en één vond ik de moeite waard om een foto van te maken. Met de lunch nam ik plaats op een bankje en kwam er een wandelaar naast me zitten. Hij liep het Pieterpad als oefening en eind mei loopt de man verder naar Rome. Ik heb hem de reislogger aanbevolen om contact met de achterban te houden. Een mooie dag. Om 16 uur was ik bij Daniël en Debora in Maastricht. Ik was op, eerlijk gezegd. Met al die tegenwind valt het me zwaar. Maar dat is part of the deal. Vandaag totaal ca 80 km gereden.

1. Hanneke Buurman:
    26 april 2019
    Ha Chris
    Ja met tegenwind een hele dag fietsen is pittig !! Hopen dat het weekend beter wordt daar! Goede moed gewenst en mooie tocht morgen ! Hartelijke groet van ons tweetjes en houd je taai!
  2. Jelle Visser:
    27 april 2019
    Hallo Chris,
    Leuk dat ik in je reislog voorkom op 26 april. Ik ben vandaag vanuit Kerkrade weer naar huis vertrokken en heb inmiddels een reisblog aangemaakt. Succes met je reis naar Santiago.