Dag 53

14 juni 2019 - Arzúa, Spanje

Gisteravond met Uwe in het restaurant gegeten. Ik had vis (heek) en Uwe vlees. Beide gerechten waren prima. Wijntje erbij nog een biertje en een huidgemaakt likeurtje. Het was al over elven toencwe naar onze tent gingen. Lekker geslapen. Het was gelukkig niet erg koud. 7 uur op, 8 uur ontbijt, 9 uur rondgelopen in Portamarin. Uwe kon geen geld pinnen en maakte zich zorgen. Nog even koffie gedronken, de kerk ging 9:40 uur open. Uwe naar de bank en ik op weg naar Urzua. Later haalde Uwe mij weer in toen ik zat te lunchen met een fransman op de fiets. Zijn vanaf de middag met z’n drieën verder gefietst. Theo bleef in Melide en Uwe en ik zijn in Arzua geland. Zojuist pizza gegeten met sangria erbij. Morgen nog 40 km naar Santiago. Vandaag 60 km, totaal 2830 kms

1. Sylvia:
    15 juni 2019
    Laatste etappe vandaag! Je mag met recht trots op jezelf zijn. Wat zal dat een goed gevoel geven als je Santiago binnenrijdt. Geniet er van. X
  2. Hanneke Buurman:
    15 juni 2019
    Ha Chris: Wow: de laatste loodjes! Je hebt een ijzeren conditie gekregen denk ik, zoveel en zo continu op de fiets! Leuk over jouw ontmoetingen te lezen! Ik ga je reisverslagen nog missen denk ik, het is dagelijkse leeskost! Ha ha......😊
    Alle goeds en mooie laatste kilometers gewenst! 🚲
  3. Barbi:
    15 juni 2019
    Sooo Chris, als het goed is, ben je nu in Santiago! Heel knap en geweldige reis achter de rug! Nu Lourina ook daar? Hoop jullie op 6/7 bij ons te hebben! We kunnen jullie ook een zacht bedje aanbieden ipv de tent😁
  4. Ien Westerink:
    Hallo Chris,
    "laatste" etappe naar Santiago de Compostella! Geniet van de aankomst! En dan daarna nog wat kilometers naar Finisterra! ?🚴🏿‍♂️🚴🏿‍♂️
  5. Mag Van der linden:
    Hoi Chris,
    Gefeliciteerd! Na zo lang fietsen ben je op de eindbestemming. Je hebt het gehaald, knap hoor. Veel plezier daar met Lourina.

Veel groeten van Tim en Marieke
  6. Tatjana: