Dag 22

14 mei 2019 - Mouhers, Frankrijk

Vandaag op pakket gewacht en pas tegen 15:00 uur vertrokken ri Cluis. Slechts 25 km voorbij La Chartre. Ik was er om 17 uur. Prima toch. Gisteravond met 3 wandelaars gezeten; 1 fransman, 1 belg en 1 nederlander. Leuke gesprekken, vaak eerst wat informatie uitwisselen en vragen wat men zoal heeft meegemaakt, wat voor reizen mensen maken. Opvallend tot nog toe enkel mannen. De nacht is ook een belevenis. Met 3 mannen, die fransman die snurkte - enorm. Ik moest er om lachen en had er geen last van. Op een gegeven moment stopte het snurken en ergens in de ochtend begon hij weer. Vanmorgen even stadje bekeken en foto’s gemaakt. Boodschappen ingeslagen en geluncht. Na de lunch was ik klaar en kwam de eerste wandelaar al weer binnen, een nederlander. Nog even een gesprekje over en weer. Soms kun er ook wat van opsteken: deze man had veel ervaring met wijnen en zei dat in deze tijd nog iets met wijnen beginnen onmogelijk was. Wel als hobby. Er is een driedaagse wijnbeurs in Düsseldorf, een walhalla voor wijnliefhebbers/importeurs. Tot zover deze informatie. In Cluis kom ik dezelfde mannen weer tegen van afgelopen adres. Paul en ik hadden ons gesprek nog niet helemaal afgemaakt. Nog een kans dus. Fijne avond en tot morgen vandaag 25 km, totaal 1200

1. Leny Hoezen:
    15 mei 2019
    Hi Chris,
    Fijn dat het zo goed gaat. Ik geniet van je mooie verhalen en foto's. Groetjes Leny