Dag 26

18 mei 2019 - Ussac, Frankrijk

Ik ben net aangekomen in Brivé/Ussac geboekt bij Hotel F1 (langs de snelweg). Er is een computerstoring, dus wacht ik met een kopje koffie bij de receptie. In ieder geval warm en droog. Gisteren nadat ik aangekomen ben niet meer buiten geweest vanwege de regen. Veel gelezen en geluierd. Ik was er blijkbaar aan toe na een paar nachten op slaapzalen. De volgende ochtend vroeg de hoteliére hoe ik aan adres gekomen was? Uit mijn routegids ‘oude wegen’. Daar was heij wel benieuwd, dus even uit mijn kamer gehaald. Er waren nog een gasten om aan het ontbijten. Een belgisch echtpaar van in de tachtig. Hadden vroeger ook de camino een aantal keren in delen gelopen en waren nu met de auto nog eens langs verschillende plaatsen van de route langs-gegaan om herinneringen op te halen. Zij konden omdat zij teeetalig zijn eea vertalen. Na ontbijt op pad, gelijk met de belgen. Mooie route, veel vergezichten. Het regende wel en daardoor was het een beetje nevelig. Ik heb hierdoor ook minder foto’s gemaakt. Deze dag 55 km, totaal 1430

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim Duiveman:
    18 mei 2019
    Wat wil.een man nog meer😉