Dag 35

27 mei 2019 - Oloron-Sainte-Marie, Frankrijk

Gisteravond nog leuke gesprekken met Harrie, Werner en Lourina. Vanmorgen nog met deze mannen naar een nederlandse dienst geweest (had gisteren ook gekund). Was een mooie dienst over onze inzet om liefdevol met alle mensen om te gaan en niet te haten. (Ik merk wel dat het altijd goed om de overeenkomsten te zoeken en niet de verschillen.) Nog ‘Lourdes’-water getapt en met Werner een souvenier gekocht. Dan toch snel naar onze fietsen en vertrekken richting Oloron. Een mooie tocht eveneijdig aan een rivier en de bergen. Op een gegeven moment een stukje richting Pyreneeën. Wel steeds op en neer, maar gemakkelijk. De laatste 20 km gingen helemaal lekker. Een beetje tegenwind, maar steeds bergafwasts. Snelheid lag voortdurend tussen de 20 en 25 km. Ook wel regen, maar dat viel nog mee. Vandaag 70 km gereden en Oloron eigenlijk al wel ‘gezien’. Dus morgen toch maar verder? Eerst een nachtje erover slapen. Totaal 1930 km

1. Mag Van der linden:
    27 mei 2019
    Hoi Chris, je bent al dicht bij Spanje! Ook mooi om doorheen te fietsen. Succes met elke dag de kilometers wegtrappen en genieten van al het moois wat je tegenkomt!
  2. Gerard Roerink Carla Janssen:
    28 mei 2019
    Hey beste kerel, Ha die Chris, thans toch wel serieus onderweg niet,? van Zwolle naar Santiago is het dik 2000 km, dus ben je er toch al bijna of zie ik dat verkeerd? Misschien maak je no een Detour? Mooie gedacht hedenochtend in de dienst: 'wie nooit kan vergeven blijft uiteindelijk altijd zélf slachtoffer' , ohnietthan? Harmonie en broederschap werken op een reis beter dan constante strijd, zo is mijn indruk. Ondertussen: lijkt het goed om te zijn bij wat er is en te gaan voor wat je beweegt, ji in ieder geval nog een stukkie verder. Véél liefs, aanmoedigingen en vele 'drukkies' tot het heiligdom. Doe voorzichtig, wees alert en slaap met één oog open🥳. We moeten jou nog lag bij ons houden. Binnenkort nemen we weer eens contact op, goed. Ik heb veel bewondering en respect voot wat je doet, eigenlijk benijd je wel een beetje. Maar goed, je reis verloopt vooralsnog voorspoedig en het einddoel komt nu zo langzmerhand in zicht toch?🤗. Wel kikke als je het haalt , maar wat dan, op de fiets dat hele klereeind terug met de fiets of ga je lopen.? Ha,Ha!,we zien het wel, alle goeds lieve Chris, we hopen weer eens iets van je te vernemen, lieve groet van ons uit Zwolle Carla en Gerard
  3. Hanneke Buurman:
    Ha Chris,
    Zeker goed om de overeenkomsten te zoeken en niet de verschillen. Eigenlijk ook weer niet heel moeilijk want we zijn allemaal mensen immers!
    Je reis is nu toch niet lang meer ? Veel plezier met je laatste kilometers hoor! Liefs van ons.
  4. Wim Duiveman:
    28 mei 2019
    Weinig alcohol in dat water he😂