Dag 44

5 juni 2019 - Burgos, Spanje

Gisteravond in Auberge gegeten en heel wat nieuwe mensen ontmoet, zoeel wandelaars alsook fietsers. Vandaag met zo’n 6 fietsers opgetrokken. Met 4 fietsers weer in dezelfde auberge gelogeerd in Burgoss. Overnachting op een zaal van max 30 personen op de zesde verdieping kost slechts 5 euro. We waren het allemaal over eens dat we door een heel mooi gebied hebben gefietst. Veel groen en veel plaatsen met links naar een rijk verlrden. Door het slechte weer waren we laat in Burgos en heb ik deze stad te weinig aandacht kunnen geven. Morgen ga ik dat alsnog doen, voordat ik verder ga. Vanavond met z’n vijven in de stad gegeten. 4 mannen en een vrouw Ria uit Hasselt. Vandaag 65 km, totaal 2345 km

1. Carla Janssen en Gerard Roerink:
    5 juni 2019
    Hey lieve man, ha die Chris, hartstikke leuke reisverhalen en uiteraard ben ik zéér onder de indruk van jouw ‘pelgrimstocht’. Man, man, wat een prestatie! Natuurlijk zijn alles wat je meemaakt, ziet, aanschouwt en iedereen die je ontmoet, op zich pareltjes van avontuurtjes binnen het groter geheel en -doel. Veel respect en bewondering voor jou Chris. Begrijp nog steeds niet dat je er nog niet bent. Al eerder aangegeven dat je er volgens Google Maps er al lang zou moeten zijn. Zij vergeten wellicht al die kilometers via slingerwegen door de bergen, evenzogoed, succes en véél plezier nog. Tot het volgende bericht. Hoop je bij terugkeer snel weer te zien en te beleven in Zwolle. Liefs, ook van Carla,
    innigs,
    Gerard
  2. Hanneke Buurman:
    6 juni 2019
    Ha Chris, je kunt merken aan jouw tocht dat je steeds vaker mensen ontmoet en daardoor ook mooie momenten beleeft; zo trek je toch gezamenlijk op naar Santiago! Heel leuk! Veel plezier maar weer en houd je haaks! Groetjes van ons tweetjes!
  3. Christa Oude Vrielink:
    6 juni 2019
    Hoi Chris, de laatste loodjes, je bent al lang onderweg, het eindpunt of hoogtepunt mag je snel bereiken.
    Trots op jou dat je deze onderneming onderneemt.
    Geniet van alles wat er op je pad komt.
    Mooi om je verhalen te lezen.