Dag 48

9 juni 2019 - León, Spanje

Gisteren in de herberg met een belg en spanjool gegeten. Erna naar bed zoals iedereen om de volgende dag weer vroeg op te staan. Zondag 1. Pinksterdag vroeg op weg en om 9 uur ontbijtje onderweg gedaan en de ketting weer gesmeerd. Daarna mijn zus gebeld ivm haar verjaardag. Verder naar Leon. Er was een kortere weg, maar volgens Clemens was deze rustiger. Dat klopt. Van de andere weg weet ik niet of die inderdaad zo druk is op 1. Pinksterdag zou zijn geweest. Het hangt sterk af van het moment dat je gebruik van maakt  tot nu to heb ik steeds trouw de weg volgens het boekje gevolgd. Ik was om 10 uur in Leon. Eerst even met de fiets de route afgemaakt toen ik de duitsers van gisteren ook alweer op een terrasje tegenkwam. Het was voor de wandelaars maar 18 km. Ik heb een populaire auberge uitgezocht en mijn plekje voor de komende nacht klaar gemaakt. Het klooster en de cathedral bezocht en geprobeerd om er iets van op de foto te krijgen. Straks ga ik naar een samenkomst voor de pelgrims in het naastgelegen oord. Vandaag 25 km, totaal 2505 kms

1. Leny Hoezen:
    10 juni 2019
    Hi Chris,
    Hoop dat het met je knieen weer beter gaat n.a.v. tips van je dochter. Ik kan me wel voorstellen dat je ze gaat voelen na al die km's! Grappig dat je tijdens de reis naar de kapper moest. Meestal regel je dat voor of na de vakantie. Maar met deze lange tocht wordt je haar vanzelf te lang en is het fijn de boel weer op orde te hebben. Succes met het ver olg. Groetjes Leny