Dag 49

10 juni 2019 - Castrillo de los Polvazares, Spanje

Gisteravond een pelgrimsmaaltijd met een aantal gasten uit de herberg. 2 mensen van Brazilië en 3 uit Italië. Aan een andere tafel zaten vrouwen. Was wel apart. Een van de Brazilianen had een zoon in Utrecht studeren en gaat hem ook opzoeken als de camino erop zit. Daarna alweer naar bed. De volgende morgen Leon uit. Om naar León te komen zat er een aardige lus in om León aan te doen. Verl langs de spoorlijn. In de morgen was er nauwelijks wind, maar na de middag steeds meer. Ik heb toch ca 65 km gereden. Nu niet ver meer naar Cruz de Ferro nog ca 25 km, totaal 2570 Morgen ga ik de eerste top op en laat iets achter bij het kruis, wat een ieder doet. Het zal niet voor niets dat mensen dat doen. We zijn maar met 2 man en 1 vrouw in deze herberg en het is koud. Ik verwacht niet dat we bij elkaar onder de deken kruipen aan gezien de gastvrouw een warme maaltijd voor 3 personen heeft afgeleverd en ik de enige was om er van te eten. De mexicaan en japanese hadden al in een restaurant gegeten. Was wel vreemd. Ik heb er goed van gegeten met wijntje en al. Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Cheers!

1. Hette:
    11 juni 2019
    Hallo Chris, met veel respect en belangstelling lees ik elke dag je dagboek. Veel succes met de laatste lootjes, groet Hette
  2. Wim Duiveman:
    11 juni 2019